معرفی مولتی ویتامین من ویت اوریجینال برند ویواتیون

معرفی مولتی ویتامین من ویت اوریجینال برند ویواتیون

این مولتی ویتامین ساخت برند ویتارفارمد سوئیس است که دارای یک فرمول جامع شامل 26 ویتامین، مینرال (مواد معدنی)، آنتی اکسیدان و مواد مغذی مانند جینسنگ و کیوتن بوده و مخصوص آقایان طراحی شده است.

من ویت منبع خوبی از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری برای سلامت بدن آقایان را فراهم می کند.

این مولتی ویتامین  بیش از 100٪ نیاز روزانه به برخی مواد مغذی را همانند عصاره جینسنگ، کو آنزیم کیوتن و اسیدهای آمینه را در فرمول خود دارد.

 

از جمله مزایای مصرف این مولتی ویتامین با کیفیت می توان به موارد زیر اشاره کرد :

۱- شامل ویتامین های A ، C ، D3 ، B6 ،B12 ، اسید فولیک و مس است که به عملکرد طبیعی سیستم ایمنی بدن کمک می کنند.

۲-اسید پانتوتنیک و منیزیم را در فرمول خود دارد که به کاهش خستگی در طی روز و انجام بهتر فعالیت های کاری و ورزشی کمک می کند.

۳-رادیکال های آزاد در طی ورزش به تعداد بیشتری تولید می شوند، ویتامین های B2 ، C ، E با کمک مواد معدنی مس، سلنیوم و روی به محافظت از سلول ها در برابر استرس اکسیداتیو کمک می کنند.

۴-فرمول من ویت زینک مورد نیاز بدن را فراهم کرده که به تولید مثل طبیعی و حفظ سطح نرمال تستوسترون در خون کمک می کند.

این فرمول همچنین شامل سلنیوم است که به اسپرماتوژنز طبیعی( باروری آقایان) کمک می کند.

۵-از آنجا که تخمین می زنند مردان 5 میلی گرم زینک در هر بار انزال از دست می دهند مصرف مقادیر کافی زینک ضروری است که این مولتی ویتامین زینک مورد نیاز بدن را تأمین می کند.

۶-فولات، آهن، منیزیم و ویتامین B12 در تقسیم سلول و ویتامین A که در روند تخصصی شدن سلول نقش داشته، در فرمول این مولتی ویتامین وجود دارند.

در کل برای آقایان خصوصا برای آقایان ورزشکار و فعال؛ یکی از بهترین مولتی ویتامین هایی که می توان توصیه کرد  من ویت اورجینال ویواتیون می باشد.

دیدگاه ها (0)

ارسال دیدگاه

لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری